söndag 17 september 2017

Dna

Så fula namn som Magnhild och Hildegard har namnsdag.Vem heter så nuförtiden?
Jag har ju funderingar kring Dna som jag läst om.Så spännande.I min kusins fall kunde dom få fram hur den första av hans anor såg ut,dom som kom till Bohuslän.Bruna ögon och svart hår.Min mor hade säkert sina bruna ögon och svarta håret därifrån.
Och så fick han match mot en Lorne Greene i England.Samma namn som ni vet,skådisen,Ben Cartwright.Så spännande.Och tänker jag på Elvis förståss!Och hans Pricilla.Som hade sina anor i Norge!Undra sedan på,att Lisa Marie inte klarar alkoholen,med sina vikingagener och indianska påbrå!Indianskat kommer från Elvis fars sidan.
Och så spännande.Släkten i Norge visste inte om Elvis ingifte.Vilken överaskning!
Och GeorgeW.Bush som kommer från Dalarna!

Idag ska jag färga håret.

Inga kommentarer: